Regn & rusk!

Åh gud vilket tråkigt väder det är idag! Man orkar verkligen inte göra någonting då..

I alla fall, jag har nästan precis kommit hem från skolan. Ska slänga i mig lite mat nu och sen bege mig upp till stallet, får se om vädret orkar hålla sig så att jag kan rida en liten sväng ute i paddocken! 
Jag ska även komma på lite fiffiga idéer om vad jag ska blogga om ikväll.
Har ni några roliga förslag? 

Här kommer en söt liten bild från en dag då edison skulle bli tömkörd!


<3
Ni se också att jag har lagt till en del kategorier, och de kommer att fyllas på så småningom så blir det lättare för er att hitta sen!

Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Vad skoj att du fixat blogg :) tänkt på de länge :p

2011-11-26 @ 18:03:15
URL: http://othello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0