Edison bus!

En av mina vänner har precis cyklat ifrån mig, så tänkte passa på att slänga in ett inlägg innan jag går till sängs!

Blev ingen ridning idag ändå, vi har insläpp och det var helt lerigt ute i paddocken. Dessutom så förtjänade han en vilodag tyckte jag :) däremot så hade han väldigt bråttom in idag och var inte långt ifrån att dra omkull mig.. Han har sina dagar haha!
Imorgon ska jag upp i tid då jag ska hjälpa till på hemmaklubben och stå på banan under storhästarnas julahoppningar som är igång imorgon! Efter det ska jag på öppet hus på Helsingborgs Ridgymnasium, spännande!
Alltså blir det inte allt för bra uppdatering imorgon, men ska försöka uppdatera live från tävlingarna :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0