Sista rycket!

Nu är det verkligen sista rycket i skolan, alla inlämningar ska in nu och betygen sätts om bara någon dag. Alltså proriterar jag det före bloggandet. 

Men Svante - träningen igår var väldigt givande. Edison var lite stressad man han skötte sig! Ska verkligen träna vidare på detta jag fick lära mig!
Dessutom ska jag träna för min kära dressyrtränare på lördag som kommer från Flyinge, där hon går i skola. Ska blir riktigt kul att få se henne igen! :')
Idag hann jag inte rida, har pluggat hela kvällen. Men nu är allt det undan stökat. Skönt!
Är det något speciellt ni vill läsa om? Har lite dålig motivation just nu!
Härlig bild på mig och min kära syster sen Egypten i år! Vill tillbaka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0