1 december

Dagarna går fort, inte sant? Snart är det till och med julafton :)
Igår var en stressig dag, hann precis rida ut en sväng innan jag skulle till veterinären och jobba där.
Idag var en lika stressig dag, hade först utvecklingssamtal därefter direkt till stallet och ner till ridhuset för att hoppa julhinderna en sista gång innan helgen. Edison gick så bra! Poletten har verkligen trillat ner nu. Skönt :)
Alltså är jag supertaggad till helgen! Gör min första start runt 15.40, därefter den andra starten vid 17.00 = att jag har tid att göra vid edison på lördag förmiddag. Det känns bra.
Har faktiskt inte så mycket mer att säga.. Ska försöka sova en stund nu! Uppdaterar förhoppningsvis med färska bilder imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Louice

kan du inte lägga upp filmerna från ödåkra?

2011-12-02 @ 21:17:17
URL: http://louiice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0